1. Welcome to Green Bay Packers NFL Football Forum & Community!

    Packer Forum is one of the largest online communities for the Green Bay Packers. You are currently viewing our community forums as a guest user.

    Sign Up or

    Having an account grants you additional privileges, such as creating and participating in discussions. Furthermore, we hide most of the ads once you register as a member!
    Dismiss Notice

Rogers vs. Cutler article, fun read

Discussion in 'Packer Fan Forum' started by Murgen, Dec 10, 2009.

  1. Murgen

    Murgen MechaPackzilla

    Joined:
    Oct 19, 2007
    Messages:
    3,288
    Ratings:
    +585
  2. Green_Bay_Packers

    Green_Bay_Packers Cheesehead

    Joined:
    Mar 30, 2007
    Messages:
    5,640
    Ratings:
    +113
    LOL that is a great read, Cutler has nothing going for him and he sucks compared to Rodgers this season :D

    Im amazed Cutler has had 50 starts tbh with you.
     
  3. PackersRS

    PackersRS Cheesehead

    Joined:
    Dec 22, 2008
    Messages:
    8,471
    Ratings:
    +980
    Cutler has fared a lot worse than I antecipated. But I never thought of him in the level of Rodgers. He's just too imature, throws too many pics, and makes too many bad decisions. In Denver, he had 2 very tall receivers to whom he could just throw the ball up in the air, and one really agile receiver, who he could use in the quick hits. In Chicago, he has one very good TE, and nothing more.
     
  4. Pugger

    Pugger Cheesehead

    Joined:
    Aug 25, 2008
    Messages:
    414
    Ratings:
    +5
    Cutler has never had a winning season since high school. I'm not that surprised he is struggling in Chicago. He had much better receivers in Denver and still couldn't get in the playoffs. Chicago has spent a lot for this headcase.
     
  5. Green_Bay_Packers

    Green_Bay_Packers Cheesehead

    Joined:
    Mar 30, 2007
    Messages:
    5,640
    Ratings:
    +113
    Never had a winning season since high school, omg thats bad

    11-34 record as a starter in college, and he was drafted with the 11th pick omg lol
     
  6. Pugger

    Pugger Cheesehead

    Joined:
    Aug 25, 2008
    Messages:
    414
    Ratings:
    +5
    I think his arm strength and raw talent was the reason why he was drafted that high. Unfortunately he is immature and isn't the sharpest knife in the drawer.
     
  7. longtimefan

    longtimefan Super Moderator Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Mar 6, 2005
    Messages:
    17,841
    Ratings:
    +3,485
    but he is the next Brett Favre

    He has the knack to win

    he reminds me so much of Brett

    Is what was said on Bretts official forum


    What a bunch of great football minds
     
  8. ThinkICare

    ThinkICare Cheesehead

    Joined:
    Jul 24, 2009
    Messages:
    711
    Ratings:
    +15
    LTF that's what the Draft analysts all said about Cutler coming out of Vanderbilt. He does have some Favre-like qualities if you know what I mean.
     
  9. longtimefan

    longtimefan Super Moderator Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Mar 6, 2005
    Messages:
    17,841
    Ratings:
    +3,485

    OO I know..but this was said when he was traded....Most there said they wanted him and not Rodgers

    But then again they also said Driver and Harris would be cut cuz they supported Brett and were friends with him
     
  10. Murgen

    Murgen MechaPackzilla

    Joined:
    Oct 19, 2007
    Messages:
    3,288
    Ratings:
    +585
    This could rank up there as the worst trade of the year. Although the Roy Williams trade is hard to beat.I don't think people take into account his type 1 diabetes. My cousin got that at 34, and made, it totally changed her personality. She's a lot more depressed and just feels like crap unless she is sleeping. I have no clue how a dude can play NFL caliber football with it.
     
  11. ThinkICare

    ThinkICare Cheesehead

    Joined:
    Jul 24, 2009
    Messages:
    711
    Ratings:
    +15
    Haha my bad. I guess I didn't pay close enough attention to the article.



    BTW nice call-in to Packers Transplants haha.
     
  12. longtimefan

    longtimefan Super Moderator Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Mar 6, 2005
    Messages:
    17,841
    Ratings:
    +3,485

    You heard the one after Dallas?
     
  13. ThinkICare

    ThinkICare Cheesehead

    Joined:
    Jul 24, 2009
    Messages:
    711
    Ratings:
    +15
    Pretty sure I heard the one after Dallas and this most recent one too. Don't remember them that well though. You talking loudly about the Packers haha.
     
  14. longtimefan

    longtimefan Super Moderator Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Mar 6, 2005
    Messages:
    17,841
    Ratings:
    +3,485

    The last one was cut off, Dallas one I was screaming in the phone ;)
     
  15. ThinkICare

    ThinkICare Cheesehead

    Joined:
    Jul 24, 2009
    Messages:
    711
    Ratings:
    +15
    lol I remember that much.
     

Share This Page